Zvedáme se po povodni, expedujeme do dvou dnů.

FAQ Povodně

Naši milí,


voda je pryč, bláto, ze kterého jste nás vytáhli, taky. Dva týdny se nám zdají jako rok. Vám očividně ne, podpora v komentářích i na resuscitovaném eshopu www.woox.cz je pořád neuvěřitelná. Plníme sklady WOOX věcmi, které se podařilo zachránit, nebo přijely později než měly a povodeň propásly. A vy si je pořizujete na svoje podzimní výlety do města i do lesa. Jsme vám za to vděční.

Snažíme se odpovídat na každou vaši otázku, moc se omlouváme, pokud některou propásneme. Jsou to především tyhle tři:

 

1. Kde je moje objednávka z povodňového víkendu? Proč ti, kteří objednali po něm už mají své zboží doma?

Povodeň nám rozmetala i expediční sklad, ve kterém má každé tričko či bunda vlastní chlívek a skladová zásoba se synchronizuje s eshopem, aby šlo pořídit jenom to zboží, které je skladem. Od pátečního odpoledne do neděle, než jsme eshop vypnuli, jste si na něm udělali 2500 objednávek. Za pár dní se nám s vaší obří pomocí podařilo expediční sklad odbahnit a vrátit do něj zboží, ke kterému se povodeň nedostala. Ti, kteří na něm nakoupili po jeho středečním spuštění, už opět nakupovali z omezené aktuální skladové zásoby.

Na 2500 čekajících objednávek jsme vytvořili softwarový forichtung, který nám umožňuje je všechny neustále skenovat a ty, pro které už je WOOX opět k mání, okamžitě posílat k expedici. Takto skóre postupně vylepšujeme - teď to dělá 2200 vyexpedovaných vs 300 čekajících. Což je pořád hodně skvělých zákazníků, kteří můžou být zklamaní. A to je nám moc líto.

Prosíme pěkně - kdykoli vám dojte trpělivost, obraťte se, prosím na [email protected] s žádostí o storno, rychle vás zaseknuté objednávky zbavíme a začneme znovu. Vám, kteří chtějí počkat, slibujeme, že děláme maximum pro to, abychom na sklad vrátili zboží pro vaši objednávku co nejdříve. Moc vám děkujeme.

 

2. Můžu zboží vracet?

To se ví! Každý den jsme blíž našim původním precizním procesům, které obsluhují všechny oblasti expedice. Ještě nejsme tak rychlí jako před povodní, ale všechny závazky bereme děsně vážně a vyřizujeme je jak nejrychleji dovedeme. Pokud jsme se zasekli zrovna na vašem přání, dejte prosím vědět na [email protected], uděláme kdykoli prakticky cokoli, abychom vám vyšli vstříc.

 

3. Co bude se zaplaveným zbožím? Můžu si ho koupit?

Tohle nás dojímá: pošlete mi povodňovou bundu, já s ji vyperu. To je neslýchané. Pomáháte nám tak, jak si v nesnázích pomáhají přátelé. Jste to nejcennější, co máme. Mokré bundy posílat nemůžeme. Tvoříme ale speciální povodňový eshop, kde bude možné pořídit prvotřídní WOOX, který se nám podaří zachránit při dodržení všech hygienických a legislativních podmínek.

 

4. Kolik zboží se vám podařilo zachránit?

Přesný počet budeme vědět na konci roku. Všechno zboží, ke kterému se mohla dostat voda, jsme desítkami náklaďáků a kamionů poslali do jedné z jedenácti zachraňujících čistíren. Tam jsme každý kus protáhli speciálním procesem čištění a desinfekce - podobný tomu, který probíhá na konci výrobního procesu. Čistý Woox se nám po týdnu vrací do Jeseníku, kde ho v nové nablýskané hale půjčené od Fenixgroup (mockrát děkujeme), pečlivé třídíme na první a druhou jakost a woox k likvidaci.

První jakost je zboží, na které nemá čištění žádný vliv. Finální čištění je jedním z výrobních procesů některých druhů oděvů, takže přečištění se na jejich vzhledu či funkčnosti nijak neprojeví a můžeme je pověsit na www.woox.cz.

Druhá jakost je pak zboží, které je perfektní, jako nové a také bez ztráty funkčnosti, ale s procesem čištění se při výrobě nepočítá. Třeba trika. Například u nich se čištěním sroluje textilní cedulka za krkem. Tyhle věci vám nabídneme se slevou na popovodňovém eshopu Druhá šance, kde budete moct část kolekce vrátit do života.

Pokud vás zajímají detaily procesu čištění, koukněte na tento protokol desinfekčního ošetření. Těšíme se na jakýkoli váš nákup a příběhy, které venku zažíváte v oblečení Woox. Děkujeme.

 

Jestli jsme na některou z častých otázek zapomněli, dejte vědět, doplníme.

Potkáme se venku.