Zvedáme se po povodni, expedujeme do dvou dnů.

FAQ Povodně

Naši milí,


voda je pryč, bláto, ze kterého jste nás vytáhli, taky. Dva týdny se nám zdají jako rok. Vám očividně ne, podpora v komentářích i na resuscitovaném eshopu www.woox.cz je pořád neuvěřitelná. Plníme sklady WOOX věcmi, které se podařilo zachránit, nebo přijely později než měly a povodeň propásly. A vy si je pořizujete na svoje podzimní výlety do města i do lesa. Jsme vám za to vděční.

Snažíme se odpovídat na každou vaši otázku, moc se omlouváme, pokud některou propásneme. Jsou to především tyhle tři:

 

1. Kde je moje objednávka z povodňového víkendu? Proč ti, kteří objednali po něm už mají své zboží doma?

Povodeň nám rozmetala i expediční sklad, ve kterém má každé tričko či bunda vlastní chlívek a skladová zásoba se synchronizuje s eshopem, aby šlo pořídit jenom to zboží, které je skladem. Od pátečního odpoledne do neděle, než jsme eshop vypnuli, jste si na něm udělali 2500 objednávek. Za pár dní se nám s vaší obří pomocí podařilo expediční sklad odbahnit a vrátit do něj zboží, ke kterému se povodeň nedostala. Ti, kteří na něm nakoupili po jeho středečním spuštění, už opět nakupovali z omezené aktuální skladové zásoby. Na 2500 čekajících objednávek jsme vytvořili softwarový forichtung, který nám umožňuje je všechny neustále skenovat a ty, pro které už je WOOX opět k mání, okamžitě posílat k expedici. Takto skóre postupně vylepšujeme - teď to dělá 1100 vyexpedovaných vs 1400 čekajících. Což je pořád hodně skvělých zákazníků, kteří můžou být zklamaní. A to je nám moc líto. Prosíme pěkně - kdykoli vám dojte trpělivost, obraťte se, prosím na [email protected] s žádostí o storno, rychle vás zaseknuté objednávky zbavíme a začneme znovu. Vám, kteří chtějí počkat, slibujeme, že děláme maximum pro to, abychom na sklad vrátili zboží pro vaši objednávku co nejdříve. Moc vám děkujeme.

 

2. Můžu zboží vracet?

To se ví! Každý den jsme blíž našim původním precizním procesům, které obsluhují všechny oblasti expedice. Ještě nejsme tak rychlí jako před povodní, ale všechny závazky bereme děsně vážně a vyřizujeme je jak nejrychleji dovedeme. Pokud jsme se zasekli zrovna na vašem přání, dejte prosím vědět na [email protected], uděláme kdykoli prakticky cokoli, abychom vám vyšli vstříc.

 

3. Co bude se zaplaveným zbožím? Můžu si ho koupit?

Tohle nás dojímá: pošlete mi povodňovou bundu, já s ji vyperu. To je neslýchané. Pomáháte nám tak, jak si v nesnázích pomáhají přátelé. Jste to nejcennější, co máme. Mokré bundy posílat nemůžeme. Tvoříme ale speciální povodňový eshop, kde bude možné pořídit prvotřídní WOOX, který se nám podaří zachránit při dodržení všech hygienických a legislativních podmínek.

 

Jestli jsme na některou z častých otázek zapomněli, dejte vědět, doplníme.

Potkáme se venku.